Uppvärmning

Församlingen har något för alla och envar

Barn, unga, vuxna och äldre, alla är välkomna med i vår verksamhet.

Vi ordnar verksamhet för våra medlemmar i alla åldrar allt från dagklubb till pensionärsutfärder. Det senare hör till de populäraste arrangemangen liksom sjueuroslunchen i Kyrkoby församlingshem som samlar nästan hundra deltagare varannan onsdag under vår- och höstterminen. På onsdagarna samlas också församlingens ungdomar i källaren under församlingshemmet. Ungdomssamlingen, eller PRG som den kallas bland de unga, är också en av församlingens populäraste återkommande verksamhet.

På den här sidan kan du kanske hitta någon återkommande verksamhet som passar just dig! Klicka fram information och kontaktuppgifter och kanske du hittar in i den inkluderande gemenskap som de olika verksamheterna har att erbjuda.

Välkommen med!