Ny tidning ute nu!

* På grund av problem med utdelningen har en del av tidningarna blivit outdelade. Problemet utreds som bäst, mer info följer senare.
Om du blivit utan Sipoon sanomat trots att du inte har reklamförbud kan du ta kontakt med Mikael på församlingen, tfn 0400-496 976 eller e-post mikael.gronroos@evl.fi.*

Klicka på den lilla bilden här bredvid så öppnas en pdf-version av tidningen

På denna sida hittar du innehåll från det senaste numret av församlingstidningen S:t Sigfrids kungörelser. Material kommer att läggas ut under veckorna efter publicering men redan nu finns en stor del av innhållet här.

Tidningen publiceras som instick i Sipoon Sanomats storspridningsnummer 25.1.2024, i samma trycksak tillsammans med Sipoon suomalainen seurakuntas församlingstidning .

Om du har reklamförbud (Ingen reklam tack!) vid din postlåda kommer du inte att få tidningen. Då kan du hämta den från församlingarnas lokaler där det finns lösnummer att få.

Om du har svårt att få tag på ett nummer kan du kontakta informationssekreterare Mikael: mikael.gronroos@evl.fi eller 0400-496976.

Nedanför hittar du en innehållsförteckning. Klicka på bilden vid artikelns rubrik så öppnas artikeln!

Första sidan av S:t Sigfrids kungörelser

Ledare